U cullegiu di Calvi hà celebratu cù fervore a Festa di a Nazione
U cullegiu di Calvi Jean-Félix Orabona hà celebratu cù fervore a Festa di a Nazione stu luni 8 di dicembre. Trà attelli culturali, linguistichi è musicali, intervenenti numerosi è l’impiecazione maiò di i zitelli, a ghjurnata iniziata da u persunale di vita sculara è da a prufessora di corsu hà messu in risaltu a forza di a cultura è a trasmissione intergeneraziunale chì face u core di l’educazione in Balagna.
U cullegiu di Calvi hà celebratu cù fervore a Festa di a Nazione
À u culleghju Jean-Félix Orabona di Calvi, u luni 8 di dicembre hè stata celebrata A Festa di a Nazione, una ghjurnata sana dedicata à a lingua, a cultura è a storia di a Corsica, iniziata da Deborah Casanova, Marie-Rose Acquaviva è Aurélie Fondacci. A mane, u stabilimentu s’hè animatu cù parechje attività chì anu messu in valore a creatività di zitelli, l’impiecazione di u persunale, u sustegnu di l’associi partenarii è l’intervenzione d’artisti. Attelli linguistichi, culturali, storichi, sportivi, culinari è musicali si sò intrecciati in un veru spaziu di trasmissione, induve i sculari sò stati l’attori principali.
« Incù Marie-Rose Acquaviva è Déborah Casanova, avemu vulsutu urganizà sta ghjurnata per festighjà a Nazione. Avemu fattu una quindicina d’attelli, fatti da prufessori, intervenanti di u fora, da insculari di a terza è di a quarta bislingua chì elli anu prupostu ghjochi à tutti i sculari di u cullegiu », spieca Aurélie Fondacci, prufessore di Corsu. 
U principale di u culleghju, Arnaud Cohade, hà salutatu cun intusiasimu, u spiritu di a festa.« Una bella maitinata cù parechji attori per trasmette. Trasmette a lingua, a cultura, e tradizione, è fà un puntu annant'a a storia ».
Hà salutatu dinò a participazione di i diversi partenarii, associativi è istituziunali.
« Una diversità d'intervenenti rimarchevule. Avemu avutu à fianc'a noi a Casa Marina, attori è ditensori di a lingua corsa, anzituttu cu lattellu di u Chiam'è Rispondi, u musical...

CNI en libre accès. Primu media pure player di Corsica Per voi, incù voi in ogni locu. Premier média pure player corse. Pour vous, avec vous partout
Espace publicitaire · 300×250